Tuesday, July 31, 2012

Alhamdulillah, ukhwah yg tak pernah putus..saya bersyukur..masih dipanjangkan ukhwah saya bersama guru-guru yang byk berjasa terutama ustaz tajwid since f1 until now..always give motivation dan byk mengingatkan saya akan realiti hidup...ada saja kata-kata pembakar semangat...lama tu bak hang!cuma skrg siap boleh bergurau~ustaz, kalo ada mana2 ustaz lain yg hensem adjust mai kat saya sorang no!hat xhensem xmau la...haha..kawan lain pun xberani buat..hahaha

My mentor during pract...asal on9 saja pasti dia akan tegur..mesti ada saja ayat2 yg terkena....Alhamdulillah syukur..mereka masih mengingati saya dan tak putus2 mendoakan saya...thanks cikgu razak, kak nora,kak tini n kak ti...sempoi sgt ayat semalam..ayat kaum kerabat GBK cikgu razak smlm mmg sempoi!

No comments:

Post a Comment